poniedziałek, 8 lipca 2013

Reaktywacja?- Szkoła z Talentem





Hej! ;) Trochę długo tu nie pisałam, trochę się działo, ale z powodu wakacyjnej nudy postanowiłam tutaj wrócić. Mam materiał na parę przyszłych postów, także powinny ukazywać się regularnie. Dzisiejszym tematem postu jest Szkoła z Talentem- konkurs dla Kwidzyńskiej młodzieży. Możemy wykazać się w nim naszymi umiejętnościami w naprawdę wielu dziedzinach. 

SZKOŁA Z TALENTEM to paleta różnorodnych działań artystycznych mających na celu podniesienie rangi zajęć pozalekcyjnych na terenie szkoły. To znakomita możliwość spotkania młodych ludzi działających w tej samej dziedzinie i porównania swoich umiejętności, wrażliwości i dorobku.źródło: http://fundacja-projekt.pl/szkola-z-talentem/

No więc, kiedy dowiedzieliśmy się o kategorii filmowej wraz z naszą ekipą postanowiliśmy nagrać "Konflikty Rodzinne", które mogliście obejrzeć na stronie lokalnej telewizji Kwidzyna oraz Youtubie. Co ciekawe- udało nam się. Pomimo naprawdę wielkiej konkurencji i wysokiego poziomu innych filmów udało nam się zająć zaszczytne pierwsze miejsce w kategorii gimnazjów.


Powyższy film pochodzi ze strony tv-kwidzyn.pl i jest relacją z samej gali oraz rozdania nagród.


zaś tutaj możecie obejrzeć nasz film- Konflikty Rodzinne, który zajął zaszczytne pierwsze miejsce. :)
mały backstage:




oraz po gali:


Całe to wydarzenie otworzyło nam drzwi do warsztatów filmowych zorganizowanych przez fundację filantropijną Projekt. Cała nasza szesnastka- laureaci w kategoriach filmowych w podstawówkach i gimnazjach otrzymała zaproszenie na czterodniowy obóz do Siemian, w którym mieliśmy nie tylko podszlifować nasze umiejętności z zakresu filmowego, a także wypocząć nad jeziorem. W wyniku tych właśnie warsztatów powstał poniższy materiał- Projekt Siemiany.



W ciągu tych czterech dni nauczyliśmy się naprawdę bardzo wiele na temat montażu, kręcenia i pisania scenariuszy filmów. Otrzymaliśmy wiele cennych wskazówek na temat naszej gry aktorskiej oraz dokładnie omawialiśmy nasze "dzieła"- co mogło być w nich lepsze, co było dobre. Efektem naszej pracy jest właśnie powyższy materiał.
Oczywiście nie żyliśmy tam tylko pracą. Spędziliśmy wiele wspaniałych, niezapomnianych chwil nad jeziorem, śpiewając przy ognisku, rozmawiając w namiotach (a propo- fajna sprawa, spanie w lesie, chociaż robactwo dokuczało w cholerę), spożywając wspólne posiłki- zaliczam to do "zabaw", ponieważ zawsze coś się podczas nich działo :) Poznałam tam wielu wspaniałych ludzi z którymi kontakt mam nadzieję utrzymywać dalej.
Naprawdę żałuję, że to już koniec, ponieważ te 4 dni spędzone w Siemianach zostaną w mojej pamięci na bardzo długo. Niesamowity klimat, wspaniali ludzie. Niestety- wszystko co dobre kiedyś się kończy. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję wziąć udział w podobnych warsztatach i co najważniejsze- w takim samym gronie!






niestety nie mamy żadnych wspólnych zdjęć, ale mamy video:) oraz calutki sierpień na nadrobienie ;) Za każdym razem kiedy usłyszę o Siemianach, na pewno pomyślę o tej grupce wspaniałych ludzi, ogniskach, rozmowach, jeziorze z najlepszą ekipą na świecie <3 wehikuł czasu- to byłby cud ;) mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję spotkać się z Wami wszystkimi w tym samym miejscu...
Na koniec napiszę coś jeszcze- nie poddawajcie się, próbujcie. W życiu nie pomyślałabym, że nasz film mógłby wygrać konkurs takiego pokroju jak Szkoła z Talentem. Pamiętam, że kiedy zadzwoniła do mnie nasza nauczycielka od zajęć artystycznych z tą właśnie nowiną, wróciłam z Brachlewa, z Zielonej Szkoły (niedługo wstawię trochę zdjęć ;) i darłam się jak idiotka, bo nie sądziłam, że coś takiego w ogóle mogłoby się zdarzyć- a zdarzyło. Dzięki temu spędziłam 4 cudowne, wspaniałe dni, które będę wspominać do końca życia, a mogłam się poddać, powiedzieć- dobra, to nie ma sensu, kiedy coś nie wychodziło, ponieważ były chwile zwątpienia. Ale daliśmy radę i dostaliśmy najlepszą nagrodę z możliwych. Padło tam tak wiele przemiłych słów, tyle wspaniałych rozmów, niezapomnianych chwil. Dziękuję wszystkim, bardzo dziękuję. Dziękuje za tak ogromną szansę i coś bezcennego- najlepszy wyjazd ever, przenigdy go nie zapomnę i czekam na sierpień aby znowu się spotkać! ;)
Nigdy się nie poddawajcie, naprawdę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz